Szczegóły szkolenia

Dla kogo jest to szkolenie?

Dla początkujących, którzy dopiero zaczynają przygodę z fotografią i nie umieją swobodnie operować trybem manualnym w aparacie. Uczestnicy szkolenia muszą posiadać cyfrowy aparat fotograficzny wyposażony w tryb manualny i tryby półautomatyczne.

Czego nauczy się uczestnik na naszym szkoleniu z podstaw fotografii?

- czym jest przesłona, na co wpływa i jak ją ustawić, aby robić zdjęcia o prawidłowej jasności i ostrości

- czym jest głębia ostrości i jak nią sterować

- czym jest czas naświetlania, na co ma wpływ

- czym jest pomiar ekspozycji, jakie są jej rodzaje oraz jaki tryb pomiaru ekspozycji ustawić w zależności od tego, co fotografujemy

- czym jest czułość ISO i jej wpływ na zdjęcia

- na czym polegają tryby półautomatyczne i którego użyć w zależności od rodzaju fotografii, którą chcemy wykonać

- czym jest trójkąt ekspozycji i jakie są zależności pomiędzy jego elementami

- czym jest bezpieczny czas naświetlania w zależności do długości ogniskowej obiektywu

- jaki obiektyw zakupić to danej kategorii fotografii

- jak dobrze kadrować zdjęcie, czym jest złoty podział i mocne punkty zdjęcia

*

Harmonogram:

2 h - teoria
1h - pytania uczestników
5h - zajęcia praktyczne dostosowane do grupy
1h - podsumowanie szkolenia

Miejsce szkolenia:

Część teoretyczna w zależności od ustaleń organizowana jest w naszej siedzibie, u klienta lub wynajętej sali szkoleniowej.
Część praktyczna dostosowana jest do specyfiki grupy. Może to być plener miejski, mieszkania do fotografii wnętrz czy np. wydarzenia sportowe dla fotografii sportowej.

 

 

Prowadzący

Natalia Leszczyńska
Natalia Leszczyńska

Absolwentka Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej (spec. Reklama) oraz studiów podyplomowych MBA z Zarządzania Biznesem na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie. Ukończyła studia magisterskie z Marketingu i Zarządzania na Wyższej Szkole Biznesu i Zarządzania w Warszawie (spec. Public Relations i Reklama). Autorka jednej z pierwszych w Polsce prac magisterskich nt. wyników stosowania kampanii Google AdWords. Od 2008r. praktyk Public Relations oraz promocji w Internecie.